“یک درخت چرکین”: درخواست های فزاینده برای تحقیق پارلمانی در مورد استفاده پلیس نیو ساوت ولز از زور | پلیس و پلیس استرالیا


درخواست ها برای تحقیق پارلمانی در مورد استفاده از زور توسط پلیس نیو ساوت ولز در حال افزایش است، به طوری که کارشناسان دادگستری می گویند که تمرکز بیش از حد بر اقدامات افسران پلیس به جای مشکل سیستمی “تبدیل” است.

سامانتا لی، یک وکیل در مرکز حقوقی ردفرن، گفت: “این یک مورد چند سیب بد نیست، بلکه یک درخت چرک زده است.”

زمان آن فرا رسیده است که به جای آنهایی که بخشی از اتفاقات روی زمین هستند، کمی مسئولیت پذیر باشیم.»

این پس از آن صورت می گیرد که ایالت در هفته گذشته با یک رشته حوادث یا اتهامات علیه افسران پلیس NSW مواجه شد.

جاش پالاس، رئیس شورای آزادی‌های مدنی نیوساوت ولز، گفت آنچه این موارد را به هم مرتبط می‌کند، فرهنگ ضعیف در مورد استفاده از زور است و تحقیق پارلمانی برای ریشه‌یابی مشکلات ضروری است.

او گفت: «این امر بررسی دقیق‌تر و اجماع سیاسی در مورد راه آینده را فراهم می‌کند.

او گفت که برای تغییر نحوه مدیریت موقعیت‌ها توسط پلیس، باید فرآیند دقیق‌تری برای استفاده از تازر یا اسلحه وجود داشته باشد. با این حال، وی خاطرنشان کرد که این سلاح های کشنده قبلاً فقط به عنوان آخرین راه حل یا در جایی که افراد مجروح یا در معرض خطر جراحت هستند استفاده می شد.

یکی از سخنگویان پلیس NSW گفت که استفاده از زور توسط افسران پلیس همیشه بررسی می شود و تغییرات در آموزش و رویه ها را اطلاع رسانی می کند.

آنها گفتند: “هر روز نیروی پلیس بسیار آموزش دیده و متعهد ما متشکل از بیش از 18000 افسر با انواع موقعیت ها و خطرات برای امنیت شخصی خود روبرو می شوند، زیرا آنها برای ایمن نگه داشتن ما تلاش می کنند.”

اما لی گفت که تمرکز بیش از حد بر آموزش است و تاکید کافی بر نظارت و پاسخگویی و همچنین شیوه های استخدام وجود ندارد.

او گفت: «این برای سال‌ها ادامه داشته است و تنها چیزی که می‌شنویم نیاز به آموزش، آموزش، آموزش بیشتر است. “این یک کادر را در تمرین علامت بزنید و سپس آن را به افسر فردی بسپارید تا آن را درست انجام دهد.

ما به سطحی از تحقیقات عمومی در مورد آنچه در پلیس می گذرد نیاز داریم.»

از تبلیغات قبلی خبرنامه رد شوید

روز سه‌شنبه، سو هیگینسون، نماینده سبزها و سخنگوی عدالت، اطلاعیه‌ای را ارائه کرد که شامل تحقیق پارلمانی درباره اختیارات پلیس و واکنش‌های پلیس در برخورد با افراد آسیب‌پذیر بود.

او گفت: «ما باید نور روشنی بتابانیم و انجمنی را برای مردم فراهم کنیم تا به جلو بیایند تا بتوانیم ببینیم کجا داریم اشتباه می کنیم. “این مشکل پلیس در نیو ساوت ولز همه عناصری که متأسفانه در مرگ و میر مردم، آسیب‌های روحی و آسیب‌های مردم آشکار می‌شود، از کجا آورده است؟”

جرمی باکینگهام مستقل MLC و حزب لیبرال دموکرات گفته اند که از طرح سبزها برای تحقیق پارلمانی حمایت خواهند کرد، اما اپوزیسیون NSW نشان داده است که از این کار حمایت نخواهند کرد.

وزیر سایه پلیس، پل تول، گفت که دولت باید بازنگری را انجام دهد که به طور عمومی در سیاست ها و پروتکل های پلیس NSW منتشر شود، به ویژه در مورد افراد مسن.

تول گفت: “در حالی که پوشش رسانه ای در مورد این حوادث بزرگ ادامه دارد، مهم است که به یاد داشته باشیم که صدها افسر پلیس در سراسر ایالت ما وجود دارند که از امنیت و معیشت جامعه محافظت می کنند.”

یاسمین کتلی، وزیر پلیس نیوساوت ولز برای اظهار نظر تماس گرفته شد.


دیدگاهتان را بنویسید